Keressétek a Csúcsrajárás alkalmazást a Google Playen!
Keressétek a Csúcsrajárás alkalmazást a Google Playen!
Túráink közül
Tót-hegyes kirándulás
(2020-04-26)
Rövidre sikerült karanténtúra a Déli-Mátrában
Mostanában
Adrspasske skály
(2024. október 12.)
Csehországi túra a kõvé vált óriások között
Lucní hora
(2024. október 12.)
Tavaszi - nyomokban téli - kirándulás az Óriás-hegységben
Elba-forrás
(2024. október 12.)
Megpróbáltuk felkutatni az Elba forrását a hó alatt, de ratrakkal kellett volna jönnünk
Dendeocse mászás
(2024. október 11.)
Újra a dendeocsén, de most már fel is mentünk a tetejére
Boncsos-tetõ
(2024. október 10.)
Nyári körtúra a Balaton-felvidéken a Boncsos-tetõ körül
Oberrothorn
(2024. október 10.)
Matterhorn-bámulós túra a Valais-i Alpokban
AK: Kismarja-Berettyóújfalu
(2024. október 10.)
Ide se jövök többet!
Répáshuta kirándulás
(2024. február 13.)
Õszi kirándulás a Déli-Bükkben Répáshuta környékén
Lillafüred kirándulás
(2024. február 13.)
Körtúra Lillafüred-Felsõhámor környékén barlangokkal, forrásokkal, kilátókkal.
Kasprowy Wierch
(2024. január 30.)
Nyári túra a Lengyel-Tátrában a Gáspár-csúcsra

Körmend-Zalalövõ-Bajánsenye

Vonatos túra
A leírást készítette: feherb
Idõpont: 2006. szeptember 30.
Indulás:
Érkezés:
Résztvevõk: feherb, natasa
Túraparaméterek
A túra hossza42 km
HelyszínZalai-dombság
Elég korán kellett kelni, hogy elérjük a vonatot. Kanizsaról indultunk hajnali 3-kor kocsival, így simán elértük Egerszegen a vonatunkat. Az Euregio vonaton két GYSEV-es kocsi volt. Szombathelyen egy Grazba tartó Euregio-ra szálltunk át, amelyen osztrák "City Shuttle" kocsik voltak. Körmenden 5 percünk volt az átszállásra, de sajnos ez idõ alatt nem sikerült pecsétet szereznem, mert a pénztárban valaki "bonyolult" jegyet kért. A kallerral írattam alá a papírt, és Bajánsenyén fényképet is csináltunk, mivel az csak egy megállóhely.

Szoló Bzmot ment Hodosra, amin nem volt mondható kihasználatlannak, igaz, teli sem volt. A legtöbben Zalalövõig utaztak. A múltkori bükki utazáshoz képest jóval gyorsabbak voltunk, és még a hidakon sem 10-zel mentünk át. Zalalövõtõl az új vasúti pályán már jóval sebesebben haladt a kis motorkocsi, az indulásnál néha olyan érzés volt, mintha sportkocsiban ülne az ember. Újak voltak az állomásépületek, a megállóhelyeken pedig takaros kis beállókat építettek. Az összes épület hasonló stílusban épült. Nagyrákos megálló elõtt egy hosszú völgyhídon, az állomás után alagúton mentünk keresztül.

További képek
Körmend
Körmend
Bajánsenye
Bajánsenye
Bzmot 350 indul tovább Hodosra
Bzmot 350 indul tovább Hodosra