Elég korán kellett kelni, hogy elérjük a vonatot. Kanizsaról indultunk hajnali 3-kor kocsival, így simán elértük Egerszegen a vonatunkat. Az Euregio vonaton két GYSEV-es kocsi volt. Szombathelyen egy Grazba tartó Euregio-ra szálltunk át, amelyen osztrák "City Shuttle" kocsik voltak. Körmenden 5 percünk volt az átszállásra, de sajnos ez idõ alatt nem sikerült pecsétet szereznem, mert a pénztárban valaki "bonyolult" jegyet kért. A kallerral írattam alá a papírt, és Bajánsenyén fényképet is csináltunk, mivel az csak egy megállóhely.
Szoló Bzmot ment Hodosra, amin nem volt mondható kihasználatlannak, igaz, teli sem volt. A legtöbben Zalalövõig utaztak. A múltkori bükki utazáshoz képest jóval gyorsabbak voltunk, és még a hidakon sem 10-zel mentünk át. Zalalövõtõl az új vasúti pályán már jóval sebesebben haladt a kis motorkocsi, az indulásnál néha olyan érzés volt, mintha sportkocsiban ülne az ember. Újak voltak az állomásépületek, a megállóhelyeken pedig takaros kis beállókat építettek. Az összes épület hasonló stílusban épült. Nagyrákos megálló elõtt egy hosszú völgyhídon, az állomás után alagúton mentünk keresztül.
További képek
Körmend
Bajánsenye
Bzmot 350 indul tovább Hodosra
|