A 150-es vonalon most jobb vonattal mentem, mint a múltkor. Tisztább volt, az üléseken olyan huzat volt, mint a Bz-ken, és fûtõttek is. Fülöpszálláson a váróteremben is volt fûtés, sajnos a vanálok itt is az állomáson gyakorolják "mûvészi hajlamaikat". Pénztár nem volt, a szolgálatoshoz meg nem akartam bemenni pecsétért, így ismét a kallerral írattam alá az igazolólapon az egyik kockát. Belgrád felõl az Avala 20 percet késett, amit megvártunk (senki nem szállt át a mi vonatunkra persze), így 15 perces késéssel indultunk, ami meg is maradt Kecskemétig. Végig egyenletes tempóban ment a kis Bz (kb. 40-nel), lassújelek nem igazán voltak. Hanem Kecskemét környékén egyszercsak belehúzott, és végigvágtáztuk az utolsó métereket. Szerencsére Kecskeméten megvárt minket a gyorsvonat, még arra is maradt idõm, hogy beugorjak bélyegeztetni a pénztárba. A Szegedrõl jövõ vonatra felszállva olyan érzésem volt, mintha másik országban lennék. Tiszta kocsik, kényelmes ülések, távmûködtetésû ajtók, és a vonat sem zötykölõdött. Ha kicsit gyorsabban ment volna, mondjuk 140-160-nal, tisztán olyan lett volna, mint egy hollandiai vonatozás.
További képek
Fülöpszállás állomás
Bzmot 229
|