Bakonybél - Bakonynána
(2010-05-23)
Kéktúra a Bakonyban, kirándulás a Római-fürdõnél és Cseszneken

Bükk forrásai 1. (Észak) túramozgalom

A túramozgalom keretében a Bükk hegység északi részén található forrásokat kell felkeresni. A források tetszõleges sorrendben felkutathatók. A túramozgalomnak nincs idõbeli korlátja. További információk a mozgalomról
Bükki kirándulás
2009. június 27. | 60 km | 2000 m
Tavasszal gondoltunk arra, hogy el kellene menni a Bükkbe, megcsinálni a Bükk 900-as csúcsai túramozgalmat, amirõl nem túl jó emléke van krichardnak meg nekem. A mozgalom teljesítménytúraként is mûködik és mi anno elég szépen felsültünkl vele. Igaz nem vagyunk nagy tájékozódó zsenik, de most a feherb is jött velünk. Juhi nem, de õ már úgysem jár ilyen helyekre. Szóval hárman mentünk és ha már ott...
2008. november 8. | 10 km | 300 m
Ôsz van Az erdô a Lajos forrás mellett Elmentünk a Bükkbe forrást keresgélni. Ha már a tavaszi Bükki Források teljesítménytúrával elkezdtük a Bükk forrásai túramozgalmat, akkor most adódott egy alkalom, hogy a hiányzó források közül felkeressünk még párat. Azaz nem az alkalom adódott, hanem mi kerestük az alkalmat. Upponyban találtunk szállást és onnan mentünk át a Bükk északi részébe. Több kis kirándulás...
Bükk Fennsík 25
2008. június 28. | 25 km | 700 m
Idén nem a Szurdok túrát választottuk, hanem inkább a Bükkbe mentünk a Bükk Fennsík túrára. Elõször a hosszabb, 50-es távon akartunk indulni, de végül inkább úgy döntöttünk, hogy a 25-ösre nevezünk és utána még megkeresünk pár forrást a Bükk Forrásai túramozgalom keretében. Igy legalább nem 5-kor, hanem negyed hétkor is elég volt...
Bükki Források 30
2008. április 19. | 29 km | 1300 m
-Feherb, nézz ki egy túrát májusban a Bükkben, mert ott akkor húdenagyonfasza virágok nõnek, amiket jó volna lefotózni! - mondta szabola valamikor év elején. Ki is néztem, de nem ezt. Viszont már nagyon nem bírt magával, és eljöttünk erre, mert egy csomó forrás is lesz benne. Elõször az ötvenesre akart menni, mire mondtam neki, hogy akkor ne számítson...